تعمیر صندلی در محل

تعمیر صندلی اداری در محل

خدمات تودوزی و تعمیر صندلی اداری در محل

فقط به این دلیل که صندلی های اداری صندلی های تجاری شما فرسوده شکسته شده اند، لزوماً به این معنی نیست که آنها را از بین ببرید یا دور بیندازید و با صندلی جدید جایگزین کنید.

ما می‌توانیم تقریباً هر نوع صندلی اداری و تجاری را تعمیر و یا روکش کنیم.

مزایای تعمیر و یا روکش کردن صندلی اداری شما می تواند تا 70 درصد از هزینه های تعویض مبلمان را کاهش دهد (یا حتی بیشتر اگر صندلی های شما فقط به اجزای جدید نیاز دارند) و در عین حال به شما  100 درصد تخفیف مالیاتی در برابر بودجه تعمیر و نگهداری شما می دهد.

خدمات  لوازم داخلی

لوازم داخلی می تواند با کسری از هزینه تعویض، صندلی های اداری و صندلی های تجاری شما را با ظاهر خسته به “وضعیت نمایشگاه” تبدیل کند.

با استفاده از تجربه و دانش گسترده خود در زمینه روکش صندلی اداری و روکش صندلی قراردادی، می‌توانیم اکثر انواع و سبک‌ها طرح‌های صندلی‌های اداری و صندلی‌های تجاری را دوباره روکش کرده و تعمیر کنیم. ما همچنین می‌توانیم تقریباً هر نوع صندلی یا صندلی از جمله صندلی‌های پذیرایی، صندلی ثابت، صندلی‌های سالن سخنرانی، صندلی‌های عمومی (میخانه‌ها/کلوب‌ها/لابی‌ها/مناطق انتظار و غیره) و صندلی‌های استراحت را در پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید، دوباره روکش کنیم.

تعمیرات

بیشتر صندلی‌های اداری که نیاز به تعمیرات مکانیکی دارند (چرخ‌گیر، پایه/بالابر گاز/مکانیسم/تعویض بازو) را می‌توان در محل تعمیر کرد، به این معنی که هیچ اختلالی برای کسب و کار یا کارمندان شما ایجاد نمی‌کند.

با استفاده از تجربه و دانش گسترده خود در زمینه تعمیرات صندلی اداری و قراردادی، می‌توانیم تعمیرات انواع و سبک‌ها/طراحی‌های صندلی اداری تجاری و صندلی‌های اداری از جمله صندلی‌های پذیرایی و شکست را انجام دهیم.

سرویس

در صورت امکان تعمیرات را می توان در محل انجام داد، در غیر این صورت ما خدمات جمع آوری و تحویل فوری (از جمله سرویس آخر هفته در صورت نیاز) را ارائه می دهیم. ما همچنین تعدادی صندلی امانت در دسترس داریم تا از حداقل اختلال در عملکرد شما اطمینان حاصل کنیم، در صورتی که صندلی های اداری شما را تعمیر یا روکش می کنیم، در صورتی که لازم باشد آنها را از سایت خارج کنیم.

ما قطعات مورد نیاز برای تعمیر اکثر صندلی های اداری را ذخیره می کنیم که به ما امکان می دهد خدمات سریع و کارآمدی را هنگام انجام تعمیرات لازم در صندلی شما ارائه دهیم.

حسابرسی و خدمات قرارداد

در صورت تمایل می‌توانیم حسابرسی کل دفتر/سایت را انجام دهیم که از طریق آن می‌توانیم تفکیک دقیقی از مواردی که نیاز به توجه دارند و هزینه‌های مرتبط با اصلاح هر گونه مشکل را به شما ارائه دهیم.

قطعات صندلی جایگزین موجود عبارتند از:

بالابرهای گازی

پایه ها و کاستورهای 5 ستاره

مکانیزم های صندلی

فوم های جایگزین

پد و بازو

درج لوله

تعمیرات قاب

در واقع، چیزهای زیادی وجود ندارد که ما نتوانیم تعمیر کنیم!

اگر صندلی های اداری شما غیر قابل تعمیر هستند یا به دنبال خرید صندلی اداری جدید هستید، ما مجموعه ای از صندلی های اداری جایگزین با کیفیت بالا  را با قیمت های مقرون به صرفه عرضه می کنیم. 

مشاهده مقاله تعمیر صندلی اداری کلیک کنید.

اطلاعات تماس برای تعمیر صندلی اداری در محل

شماره تماس

09122254650

 

شماره ثابت

02166764611

 

آدرس ایمیل

abolfazlazizi.67@gmail.com

آدرس

تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخائی، کوچه سادات شریف، کوچه فتح علیخانی، پلاک ۳، واحد ۱۴

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)