صندلی‌های گیمینگ موجود در بازار، آمادگی لازم برای تنظیم به شکل‌های مختلف را دارند. اگر روی رایانه شخصی خود بازی می‌کنید، یا اینکه یک لپ تاپ گیمینگ دارید، می‌توانید از این صندلی‌ها استفاده کنید. گیمرهای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، گوگل استادیا، نینتندو سوئیچ و حتی موبایل نیز می‌توانند از این صندلی‌ها استفاده کرده و برای هر نوع بازی، بهترین حس را داشته باشند.

هرکدام از این صندلی‌ها به خوبی تست شده‌اند و اطمینان داریم که می‌توانند سطح بازی شما را بالا نگه دارند. در کنار مرور مشخصات فنی این صندلی‌ها، مجموعه‌ای از نکات مهم و مفید را برای شما خواهیم داشت که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید تصمیم گیری بهتری در انتخاب بهتری صندلی برای خود داشته باشید.

صندلی گیمینگ سافت ویو (SECRETLAB TITAN SOFTWEAVE FABRIC GAMING CHAIR)

اولین و مهم‌ترین دلیلی که باید این صندلی گیمینگ را انتخاب کنید، پارچه بسیار جذاب و راحت SoftWeave است که به اندازه کافی حرفه ای است و می تواند ظاهری کاملا متفاوت به صندلی شما بدهد. این نوع پارچه واقعا شگفت انگیز است و با کیفیت ساخت عالی می توانید ظاهری بسیار جذاب داشته باشید. تلفیق زیبایی و عملکرد در این صندلی بی نقص است و در گزینه های کمتری می توانید چنین شرایطی را تجربه کنید. این صندلی تکیه گاه خوبی برای کل بدن شما خواهد داشت و کاملاً به آن می نشینید. یک کیت سخت افزاری خوب نیز در جعبه موجود است که به شما امکان می دهد صندلی را به هر شکلی که دوست دارید تنظیم کنید. کار با این جعبه ابزار بسیار ساده است و می توانید از راهنمای آن کمک بگیرید. این صندلی به راحتی در بین بهترین صندلی های گیمینگ سال 2021 رتبه اول را به خود اختصاص داده است.این صندلی به قدری در بازار محبوب شده است که SecretLab سفارشات زیادی از آن دریافت کرده و نسخه های بیشتری را در بازار به فروش می رساند. با سرمایه گذاری روی این صندلی ناامید نخواهید شد و می توانید از شکل و زیبایی عالی آن برای بازی استفاده کنید.

صندلی گیمینگ سافت ویو (SECRETLAB TITAN SOFTWEAVE FABRIC GAMING CHAIR)صندلی گیمینگ نوبل چیرز (NOBLECHAIRS EPIC SERIES REAL LEATHER)

صندلی بازی مخصوص سری Epic که توسط برند Noblechairs ساخته شده است، در واقع ترکیبی از چرم لوکس همراه با بهترین کیفیت و در کلاسی کاملا متفاوت است که طرفداران صندلی‌های کلاسیک می‌توانند به سراغش بروند. این صندلی یادآور صندلی‌های اتومبیل‌های گران قیمت است و بنابراین، حس خوبی از نشستن روی آن خواهید داشت. این انتخاب ساده‌ای برای علاقه مندانی است که به دنبال بهترین صندلی گیمینگ سال ۲۰۲۱ هستند. اگر بودجه مناسبی دارید و می‌خواهید که یک محصول حرفه‌ای خریداری کنید، حتما خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این صندلی، چرم بسیار راحتی دارد و به سادگی می‌توانید آن را تنظیم کنید. برای رسیدن به حداکثر میزان راحتی، شرکت سازنده از روکش همراه با کف فوم سرد استفاده کرده است که چگالی بالایی هم دارد. استحکام صندلی هم با چنین ترکیبی تا حد زیادی بالا رفته است و عمر آن بیشتر خواهد بود. پس از خرید این صندلی، می‌توانید برای سال‌های بیشتری از آن استفاده کنید. این صندلی ابعاد بزرگی دارد و بنابراین، مناسب فضاهای تنگ و اتاق‌های کوچک نخواهد بود.به طور کلی، اگر به دنبال محصولی هستید که با دغدغه کمتری بتوانید آن را خریداری کنید، این محصول می‌تواند یکی از اولویت‌های اصلی شما باشد. این گزینه همراه با صندلی شماره یک، انتخاب‌های عالی بازار هستند و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. ویژگی‌های اختصاصی زیادی هم توسط این صندلی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بسته به بودجه خود، به سراغ‌شان بروید.

صندلی گیمینگ نوبل چیرز (NOBLECHAIRS EPIC SERIES REAL LEATHER)صندلی گیمینگ پلی ست پوما (Playseat PUMA Active Gaming Chair)

این صندلی در ابعاد ۱۳۷ در ۳۷۷ در ۷۷۰ میلی متر ساخته شده است و اگر به دنبال محصول خاصی هستید که هنگام بازی از آن استفاده کنید، ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این صندلی گیمینگ تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند و بنابراین، افراد مشکلی هنگام استفاده از این محصول نخواهند داشت. این صندلی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و می‌توانید از تکنولوژی ActiFit Breat آن اطمینان خاطر داشته باشید. با این صندلی می‌توانید موبایل و کنترلر را در کنار خود نگه داشته و جایگاه ویژه‌ای هم برای آن داشته باشید. صندلی دارای قابلیت‌های متنوعی است و می‌توانید به سادگی و سرعت آن را تنظیم کنید. بسته به بازی خود، می‌توانید حالت خاصی برای نشستن خود انتخاب کرده و کاملا راحت به بازی خود ادامه دهید. صندلی تمام گزینه‌های ارگونومی را دارد و می‌توانید از نشستن روی آن لذت ببرید. گیمرهای کنسول و بازی‌های موبایل، می‌توانند از این صندلی استفاده کنند. باید بدانید که به دلیل فرم خاص ساخت آن، همه آن را دوست نخواهند داشت و برای افراد خاصی تدارک دیده شده است. حتی گیمرهای PC نمی‌توانند از آن استفاده کنند و صرفا برای بازی‌هایی که نیازی به ماوس و کیبورد ندارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. این صندلی زیبایی خاصی به اتاق شما خواهد داد و یک محصول مدرن و خاص محسوب می‌شود. ساخت آن با طراحی خاصی همراه بوده است و خیلی راحت می‌توانید روی آن لم دهید و به بازی خود بپردازید.

صندلی گیمینگ پلی ست پوما (Playseat PUMA Active Gaming Chair)صندلی گیمینگ جی تی پلیر (GTPLAYER GAMING CHAIR)

اگر به دنبال خرید یک صندلی گیمینگ با قیمت مناسب‌تر هستید، می‌توانید GTPlayer Gaming را به عنوان یک انتخاب خارق العاده در نظر داشته باشید. در مرحله اول، این صندلی قیمت بهتری نسبت به بقیه محصولات این لیست دارد و با ۳ یا ۴ برابر قیمت کمتر، می‌توانید یک صندلی گیمینگ برای خود داشته باشید. ارزش این صندلی هم قابل قبول است و با داشتن کیفیت ساختاری مناسب و مرغوب، استفاده راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد. این صندلی دارای طراحی شیک همراه با چرم بوده و بالش‌های مخصوص آن، سر و بدن شما در شرایط خوبی نگه می‌دارد. این صندلی به راحتی تنظیم شده و کنترل قطعات آن نیز ساده خواهد بود. این صندلی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کامل را داشته و می‌تواند بین ۹۰ الی ۱۵۰ درجه نیز خم شود. بنابراین، شما می‌توانید آزادی عملی بیشتری را در حین بازی تجربه کرده و همان‌طور که راحت هستید، روی صندلی بنشینید. این صندلی مخصوص گیمینگ، در پنج رنگ سفید، آبی، سبز، خاکستری و قرمز رنگ به بازار عرضه شده است و می‌توانید طراحی شیک و جالبی را از آن انتظار داشته باشید. این محصول، تنظیم و راه اندازی بسیار ساده‌ای هم دارد و نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. به طور کلی، می‌توانیم بگوییم که این یک صندلی گیمینگ ارزان قیمت است که با توجه به قیمتش، ارزش خرید بالایی را به شما خواهد داد.

صندلی گیمینگ جی تی پلیر (GTPLAYER GAMING CHAIR)صندلی گیمینگ ریزر (RAZER ISKUR)

صندلی گیمینگ RAZER ISKUR، به تازگی بازار چنین محصولاتی را داغ کرده است و می‌توانید با خرید آن، قابلیت‌های متنوعی هنگام بازی خود داشته باشید. این شرکت به دلیل طراحی هدست‌های مخصوص گیمینگ در بازار شناخته شده است و بنابراین، علاقه مندان می‌توانند به صندلی ساخته شده توسط این کمپانی هم اعتماد داشته باشند. این شرکت سخت افزارهای مخصوص بازی قدرتمندی را به بازار ارائه می‌کند و در مرحله اول، می‌توانیم به شیک بودن آن اشاره کنیم که زیبایی را به اتاق گیمینگ شما اضافه خواهد کرد. صندلی گیمینگ RAZER ISKUR دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و از المان‌های جذاب برای روکش و تودوزی آن استفاده کرده است. این محصول دارای خط استایل بسیار جذابی بوده و زیبایی را همراه با دوخت به شما ارائه خواهد کرد. کیفیت آن متناسب با دیگر اثاثیه منزل شما خواهد بود و کاملا با هر دکوراسیونی می‌تواند هماهنگ باشد. کیفیت چرم استفاده شده در آن نرم و دلپذیر بوده و یقینا هنگام نشستن روی صندلی، آرام و آسوده خواهید بود. صندلی تنها در یک رنگ سیاه و سبز روانه بازار شده است و کاملا می‌توان لوگوی ریزر را در آن مشاهده کرد. صندلی گیمینگ RAZER ISKUR دارای چرم PVC بوده و از رنگ مات مشکی در آن استفاده شده است. دوخت سبز رنگ هم در این طراحی دیده می‌شود تا امضای کمپانی را هم روی آن مشاهده کنیم. این محصول دارای ارزش خرید بسیار بالایی است و با این اوصاف، چندین سال می‌توانید از آن استفاده کنید. بالشتک‌های این محصول بسیار محکم بوده و نقش و نگارهای خوبی روی صندلی ایجاد شده است. این صندلی قابلیت استفاده برای بازی‌های ریسینگ را هم دارد و می‌توانید آزادی عمل کاملی از هر طرف صندلی داشته باشید. گیمرها می‌توانند بدن خود را به صورت ثابت در صندلی نگه داشته و با تمرکز کامل به تجربه بازی خود بپردازند. بنابراین، حتی اگر بدن بزرگی دارید، به راحتی در صندلی جا شده و می‌توانید با راحتی بیشتری به تجربه بازی خود بپردازید. ریزر عنوان کرده است که افراد دارای تناسب اندام هم مشکلی از بابت نشستن روی صندلی نخواهند داشت. این یک نکته قابل تامل برای این صندلی است و ریزر تلاش کرده است که افراد بیشتری بتوانند روی آن بنشینند و محدودیتی هم وجود نداشته باشد. حداکثر وزن قابل تحمل توسط این صندلی ۱۳۰ کیلوگرم است. صندلی RAZER ISKUR علاوه بر اینکه به عنوان یک صندلی گیمینگ قابل استفاده است، می‌توانید از دست گیره‌های ۴ بعدی آن هم استفاده کرده و امکان تنظیم در حالت‌های متنوع را در محل کار خود داشته باشید.

صندلی گیمینگ ریزر (RAZER ISKUR)صندلی گیمینگ دی اکس ریسر (DXRacer OH/CE120/NC/FT)

محصولی که برای شما معرفی می‌کنیم، از کمپانی محبوب دی ایکس ریسر انتخاب شده است که محبوبیت بالایی در کشور داشته و اکثر گیمرهای حرفه‌ای، از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند. این صندلی دارای یک جک تنظیم ارتفاع است و می‌توانید برحسب ارگونومی خاص بدن خود، آن را تنظیم کنید. شما می‌توانید مکانیزم حرکتی چندکاره را توسط این صندلی به همراه داشته و جا به جایی ساده‌ای در حین تجربه بازی داشته باشید. صندلی گیمینگ DXRacer OH/CE120/NC/FT دارای دسته‌های قابل تنظیم در سه جهت مختلف بوده و بنابراین، در هر شرایطی که راحت بودید، می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید. از دیگر قابلیت‌های این صندلی می‌توانیم به قابلیت تاب خوردن و ریلکس کردن آن نیز اشاره کنیم که حالت پویایی را برای صندلی ایجاد کرده و دیگر نیازی نخواهید داشت که به صورت ثابت روی آن بنشینید. این محصول از سازه فولادی ساخته شده است و گارانتی لایف تایم برای آن ارائه می‌شود. پایه چرخ هم از جنس آلومینیوم بوده و برای استحکام بیشتر، تقویت شده است. می‌دانیم که گیمرها تکان‌های شدیدی در هنگام تجربه بازی به صندلی اعمال می‌کنند و همین مسئله سبب می‌شود که ماندگاری آن‌ها کاهش یابد. اما کمپانی سازنده این صندلی به آن توجه داشته است و سعی کرده است که کیفیت ساخت را تا حد امکان بالا برده و مقاومت بالایی را برای فشارهای مختلف توسط افراد به آن ایجاد کند. روکش این صندلی از وینیل بوده و طرح چرم ضد تعریق برای آن در نظر گرفته شده است. این صندلی را می‌توانید با قابلیت ضد حساسیت هم تهیه کرده و بیشترین راحتی را هنگام استفاده از آن داشته باشید. این صندلی قابلیت خم شدن هم داشته و پشتی آن را تا ۱۳۵ درجه می‌توانید به پایین بیاورید.

صندلی گیمینگ دی اکس ریسر (DXRacer OH/CE120/NC/FT)صندلی گیمینگ (PLAY HAHA GAMING CHAIR)

اگر به دنبال یک صندلی گیمینگ ارزان قیمت هستید که امکانات خوبی هم داشته باشد، می‌توانید به PLAY HAHA GAMING CHAIR به عنوان یک گزینه عالی نگاه کنید. این صندلی برخلاف اسمش، یک تجربه راحت و فوق العاده عالی را به شما خواهد داد و افراد تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم، می‌توانند روی آن بنشینند. صندلی برای بازی و کار بسیار مناسب بوده و از قابلیت تنظیم خوبی هم برخوردار است. شما می‌توانید این صندلی را مانند دیگر محصولات مشابه، تا ۳۶۰ درجه چرخش داده و از چرخ‌های چند جهته آن برای راحتی هنگام بازی استفاده کنید. این صندلی قابلیت تنظیم خوبی هم دارد و می‌توانید در چهار رنگ جذاب از آن استفاده کنید. رنگ‌های آن از مشکی، قرمز، آبی و بنفش تشکیل یافته است. این صندلی دارای کیفیت ساخت بالایی است و چرم مصنوعی و بسیار نرم ساخته شده است.با لمس جنس این صندلی کاملا متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد و هنگام نشستن روی آن، حس خوبی را تجربه می‌کند. با توجه به قیمت این صندلی، می‌توان انتظار داشت که افراد بیشتری بتوانند آن را خریداری کرده و برای محل کار یا بازی از آن استفاده کنند.

صندلی گیمینگ (PLAY HAHA GAMING CHAIR)صندلی گیمینگ ورتاگیر (VERTAGEAR SL5000)

صندلی مخصوص بازی VERTAGEAR SL5000 را می‌توانیم یکی از بهترین محصولاتی بدانیم که اطمینان ویژه‌ای به حفظ سلامتی شما از نظر نشستن روی صندلی خواهد داد و در آینده، دچار گردن درد و کمردرد نخواهید شد. این صندلی با رعایت تمام نکات اصولی در زمینه ارگونومی روانه بازار شده است و در هنگام بازی، شرایط راحت و ایده‌آلی خواهید داشت. حالت بدنی شما در این صندلی کاملا فیت شده و از گردن و کمر شما پشتیبانی کامل به عمل خواهد آمد. صندلی گیمینگ VERTAGEAR SL5000 را می‌توانید به صورت دلخواه تنظیم کرده و برحسب فرم بدن خود، پشتی گردن و کمر آن را صاف کنید. می‌توانید تا ۱۷۰ درجه این صندلی را خم کرده و ارتفاع و عرض آن را نیز کنترل کنید. می‌توانید بازوهای این صندلی را نیز جا به جا کرده و در شرایطی قرار دهید که برای شما اذیت کننده نباشند. بنابراین، ارتفاع و فرم بدن شما هیچ محدودیتی برای نشستن روی این صندلی نخواهد داشت و می‌توانید به شیوه دلخواه خود، روی این صندلی بنشینید. ساختار صندلی کاملا ایده آل بوده و به عنوان یک محصول میان رده، قیمت قابل قبولی هم دارد. این صندلی را می‌توانید از پوشش چرم بسیار نرم تهیه کرده و هنگام نشستن روی آن، حس خوبی داشته باشید. این صندلی مملو از ویژگی‌های جذاب و دوست داشتنی است که در کنار طراحی قابل قبول، می‌تواند دکوراسیون خانه شما را هم مدرن کند. اگر دوست دارید که مانند یک گیمر حرفه‌ای دیده شوید، این صندلی حتما به دردتان خواهد خورد.

صندلی گیمینگ ورتاگیر (VERTAGEAR SL5000)صندلی گیمینگ آنداست (ANDASEAT DARK DEMON)

صندلی مخصوص گیمینگ ANDASEAT DARK DEMON برای اتاق‌های بزرگ و افراد بلند قد مناسب است و فضای زیادی را از اتاق شما اشغال خواهد کرد. همین فضای بزرگ، نشان می‌دهد که جمع‌آوری و جابه‌جایی این صندلی هم چندان راحت نخواهد بود و حتما در کنار خود به یک نفر دیگر هم برای کمک نیاز پیدا می‌کنید. این محصول یکی از صندلی‌های بزرگ لیست است، اما با این وجود، پایه جمع و جوری دارد و چرخش آسانی را همراه با این صندلی تجربه خواهید کرد.صندلی گیمینگ ANDASEAT DARK DEMON با داشتن یک چارچوب فولادی یک تکه، می‌تواند برای نشستن افراد تا ۲۰۰ کیلوگرم هم مناسب باشد. مقاومت این صندلی بسیار بالا است و به راحتی نمی‌توانید آن را با چالش وزنی روبرو کنید. پوشش آن از چرم پی وی سی بوده و همین موضوع باعث چسبنده شدن آن در فصل تابستان می‌شود. اگرچه باید بگوییم که به جز فصل تابستان، این جنس سبب می‌شود که در بقیه فصل‌ها، بتوانید به سادگی آن را تمیز کنید.همراه با صندلی، بالش‌های پرتابل هم به شما داده می‌شود که شرایط مناسبی را برای گردن و کمرتان ایجاد خواهد کرد. با استفاده از آن‌ها، می‌توانید به صورت طولانی مدت روی صندلی نشسته و شرایط بدی را تجربه نکنید. این صندلی تقریبا به صورت کامل باز می‌شود و می‌توانید به صورت صاف روی آن دراز بکشید. این صندلی برای گیمینگ بسیار مناسب بوده و در حد یک محصول میان رده می‌تواند برای شما مناسب باشد.

صندلی گیمینگ آنداست (ANDASEAT DARK DEMON)صندلی گیمینگ دی اکس ریسر پی اس (DXRacer PS/COMBO/200)

صندلی گیمینگ DXRacer PS/COMBO/200 را می‌توانیم محصول خاصی در این صنعت بدانیم که برای شبیه سازی رانندگی در نظر گرفته شده است و می‌توانید تجربه جذاب و ایده آلی را با آن داشته باشید. شما نهایت جذابیت و سرگرمی را توسط این صندلی خواهید داشت و می‌توانید ساعت‌ها با آن سرگرم شوید. روکش آن از وینیل کربن و PU ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی در طول استفاده خواهد داشت. این محصول از بالشتک‌هایی تشکیل یافته است که قابل تنظیم بوده و کمر و پشت گردن شما را در شرایط کاملا عالی نگه می‌دارد. صندلی گیمینگ DXRacer PS/COMBO/200 دارای چرخ‌های دو اینچی بوده و می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید. مکانیسم حرکتی آن بسیار خوب بوده و کاملا نرم در اختیار شما خواهد بود. این محصول دارای شاسی همراه با قابلیت تنظیم ابعاد طولی بوده و می‌توانید برحسب ابعاد بدن خود، آن را تنظیم کنید.

صندلی گیمینگ دی اکس ریسر پی اس (DXRacer PS/COMBO/200)صندلی گیمینگ برازن فانتوم (BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR)

صندلی گیمینگ BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR توسط یک شرکت بریتانیایی ساخته شده است و می‌توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. راحتی و تناسب را همراه با این صندلی خواهید داشت و می‌توانید از گزینه‌های رنگی متنوعی همراه با آن استفاده کنید. شش ترکیب رنگی برای این صندلی ارائه شده است و می‌توانید هنگام خرید خود، به آن توجه کنید. این صندلی حس نشستن روی مبل را به شما خواهد داد و می‌توانید ظرافت و زیبایی را در آن داشته باشید. با صندلی گیمینگ BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR می‌توانید دکوراسیون اتاق گیمینگ خود را شیک کرده و از بالشتک‌های آن هم برای ایجاد شرایط مناسب برای گردن و کمر خود استفاده کنید. لوگوی شرکت سازنده روی صندلی حک شده است و گلدوزی جالبی را هم در بالشتک‌های گردن و کمر آن مشاهده می‌کنیم. این صندلی تفاوت چندان زیادی با بهترین محصولات بازار ندارد و مدام می‌توانید از آن استفاده کنید. گفتنی است که این صندلی قیمت پایینی دارد و در حین حال، امکانات متنوعی را در اختیار شما خواهد گذاشت. این صندلی از چرم PU ساخته شده است و از طریق یک قاب فولادی پشتیبانی می‌شود. شما می‌توانید از بالشتک‌های فومی آن بهترین استفاده را کرده و هنگام بازی راحت باشید.

صندلی گیمینگ برازن فانتوم (BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR)شما میتوانید برای تعمیر صندلی گیمینگ و خواندن مطالب بیشتر به مرکز خدمات آرچلیک مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)