تعمیر صندلی نیلپر

با توجه به قیمت ارز که مدام در حال تغییر است و به تبع آن نوسان قیمت اجناس و کالاهای دیگر که ثبات ندارند؛ دیگرمانند گذشته نمی توان کالای فرسوده را با کالایی نو جایگزین نمود پس به صرفه ترین گزینه تعمیر آن همانند تعمیر صندلی نیلپر است.در این مقاله به صورت اختصاصی به تعمیر صندلی نیلپر می پردازیم.

تعویض یا تعمیرصندلی نیلپر

همان طور که پیش از این گفته شد؛ تعمیر صندلی نیلپر بهترین گزینه به جای تعویض آن است. زیرا قیمت خرید صندلی به مراتب بالاتر از تعمیر آن خواهد بود. گرچه قیمت تعمیر آن نیز بسته به نوع تعمیرات و خدماتی که برای آن انجام می دهیم؛ می تواند متفاوت باشد. که در ادامه شما را با تغییرات قیمت تعمیر قطعات صندلی و انواع مدل های آن آشنا نماییم.تعمیر صندلی نیلپر

تعمیر قطعات صندلی نیلپر

این صندلی از ۹ قطعه مختلف تشکیل شده است.که عبارت اند از: دسته پد سته چرخ روکش پشت و کفی پوسته و جک و پایه با ۵ پر. اما درمیان همه این اجزای صندلی باید جک صندلی متفاوت از بقیه اجزای آن است. زیرا جک صندلی باعث بالا و پایین رفتن صندلی خواهد شد که اهمیت به مراتب بالاتری نسبت به بقیه دارد .و در گذر زمان این جک بخاطر استهلاک نیاز به تعمیرخواهد داشت.

در رابطه با تعمیر جک صندلی اینجا بیشتر بخوانید.

قیمت قطعات صندلی

در زمان خریداری جک صندلی و قطعات دیگر آن برای تعمیر صندلی نیلپر ، مراقب باشید فروشنده در ازای مبلغ قطعه اصلی،  جنس دست دوم که دستی بر روی آن کشیده شده ویا چینی درجه چندم به شما نفروشند. جنس درجه یک و با کیفیت، ساخت دیگر کشورها در بازار موجود است که شما می توانید آن ها را خریداری نمایید.

قبل از ادامه مقاله این نکته را لازم به ذکر می دانیم که برای تعمیرصندلی نیلپر حتما از یک تعمیرکار با تجربه مراجعه نمایید.تعمیر صندلی نیلپر

مراحل تعمیر صندلی نیلپر

در مرحله اول تعمیر صندلی نیلپر باید همه اجزا ازهم باز شود؛ سپس همه این قطعات به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

اگر چرخ نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد؛ اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض آن  انجام شود.

اگر ایراد از مکانیسم کار جک صندلی باشد؛ آن را باید به دقت چک نمود. در صورت نیاز تعویض یا تعمیر انجام داد.

ممکن است روکش صندلی پشتی یا کفی به دلیل استهلاک بالا یا پاره شدگی ناشی از تصادفات، نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.

اگر فوم صندلی کمی تو رفتگی داشت؛ می توان با گذاشتن مقداری فوم آن را تقویت کرد. اما اگر فوم خیلی کارکرده باشد؛ تعویض آن بهترین گزینه خواهد بود.

راهکار افزایش طول عمر صندلی

قبل از هرچیز به این نکته اشاره می کنیم که جک صندلی مهم ترین قسمت صندلی است. پس برای مراقبت از صندلی از پریدن با فشار زیاد روی آن پرهیز کرده و زمان استراحت روی تمام سطح این صندلی بنشینید.همچنین از نشستن روی نوک آن خودداری کنید؛ زیرا می تواند باعث صدمه به لایه تخت صندلی شود.

این صندلی ها برای قرار گرفتن بر روی سطوح صاف ساخته شده اند. پس دقت داشته باشید که آن ها را روی فرش قرار ندهید. زیرا باعث آسیب دیدن و همچنین از بین رفتن روان بودن چرخ های صندلی خواهد شد.

شما می توانید با رعایت نمودن همین نکات به ظاهر ساده طول عمر صندلی خود را افزایش دهید. و کمتر درگیر تعمیرات صندلی خود شوید.تعمیر صندلی نیلپر

قیمت تعمیر صندلی نیلپر

این را به خاطر داشته باشید؛ صندلی نیلپر، محصول یک برند شرکتی است. به همین جهت قیمت مشخصی نمی توان برای قطعات آن تعین نمود. به صورت کلی چون این قطعات در بازار موجود نیست؛ یا باید به صورت مستقیم از نمایندگی بخواهید تعمیر صندلی نیلپر را برای شما انجام دهد. یا به شرکت هایی که به صورت واسطه این کار را انجام می دهند، کار تعمیر صندلی خود را وگذار کنید.

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال کنید.

در پایان این نکته را مجددا متذکر می شویم که به دلیل نوسانات قیمت ارز و به تبع آن قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید، نمی توان قیمتی ثابت به شما ارائه داد. برای استعلام قیمت شما باید به صورت لحظه ای و از نمایندگی ویا تعمیرکاران واسط استفاده نمایید.تعمیر صندلی نیلپر

دوستان عزیز ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. اگر این مقاله برای شما مفید بوده است به آن امتیاز دهید.

منبع: صفحات وب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 1]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)