تعمیر مبل اداری

مبل اداری

امروزه مبل به یک عضو جدا نشدنی از دکوراسیون شرکت ها، اداره ها و مغازه ها شده اند که به مرور زمان مبلمان فرسوده میشوند و باید به فکر یک راه چاره ای باشیم. امروزه با بالا رفتن قیمت مبلمان تعویض یک مبل فرسوده با یک مبل نو اصلا کار عاقلانه ای نیست و باعث ایجاد هزینه های اضافی میشود. بهترین راه حل تعمیرات مبلمان فرسوده برای شما است. با پرداخت هزینه ای بسیار پایین تر از تعویض میتوانید مبلمان خود را نو کنید. یکی از بهترین نکات تعمیرات مبل این است که هیچ محدودیت برای رنگ و نوع جنس پارچه وجود ندارد و میتوانید مبلمان خود را بر طبق علاقه خود تعمیر کنید.

مبلمان اداری چیست؟

مبلمان اداری از دسته هستند که برای نشستن و کار کردن از آن استفاده میشود. به مرور زمان این مبلمان دچار فرسودگی میشود که نیاز به تعمیر دارد. بهتر است تا تعمیرات را به افراد متخصص بدید که شرکت آرچلیک با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای تعمیر انواع مبلمان یا صندلی اداری در محل را به ارمغان آورده است.

مشاوره درباره تعمیر مبلمان اداری

تعمیرات مبلمان اداری شامل موارد زیر میشود:

  • تعویض روکش مبل
  • رویه کوبی مبل
  • تعویض ابر و تشک مبل
  • ترمیم دسته و پایه مبل

کلاف مبلمان اداری

کلاف مبل همان اسکلت چوبی مبل است که بقیه متریال ها بر روی آن قرار میگیرد از جمله : فوم، اسفنج، پارچه و فنر. یکی از شاخص های بسیار مهم در تعمیر مبلمان اداری کلاف مبل است. اگر کلاف مناسب نداشته باشد ارزش تعمیر شدن را ندارد و بعد از مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست میدهد. برای ارزیابی اینکه کلاف مبل از کیفیت خوبی برخوردار است باید از افراد متخصص استفاده کرد که تشخیص دهد آیا مبل ارزش تعمیر دارد یا خیر.

 

تعمیر مبل اداری

تعمیر فرو رفتگی نشیمن مبلمان اداری

یکی از رایج ترین خرابی های مبل فرو رفتگی یا آسیب دیدگی نشیمن مبل است. میتوان این فرو رفتگی را مربوط کرد به فوم، اسفنج یا فنر.

اسفنج چیست؟

اگر قصد تعمیر مبل اداری خود را دارید بهتر است با اسفنج مبلمان آشنا شوید. اسفنج همان ابر است که استفاده های گونا گونی دارند که در ضخامت های مختلفی استفاده میشود.

فوم چیست؟

اگر قصد تعمیر مبل اداری خود را دارید بهتر است با فوم آشنا شوید. فوم از ترکیب چند ماده شیمیایی در کوره بدست میاید. فوم ها در مقایسه با اسفنج از انواع متفاوتی برخوردارد. از جمله فوم های گرم و سرد و ویژه دسته بندی میشود. فوم در مقایسه با اسفنج ها از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردارند. فوم سرد، نرم و دارای طول عمر کمتری نسبت با فوم گرم دارد. فوم گرم، سفت و با طول عمر بالایی میباشد.

مراحل تعویض روکش

پوسیدگی روکش مبلمان در طول زمان و با نشستن طولانی مدت به وجود میاید. هنگام تعویض روکش البته با توجه به نوع مبل متفاوت است. مراحل تعویض روکش به شکل زیر میباشد:

مرحله اول: قسمت نشیمن را از بدنه جدا میکنیم.

مرحله دوم: لایه رویی از روی مبل حذف میشود.

مرحله سوم: بعد از بررسی نشیمنگاه در صورت خرابی روی آن فوم قرار میگیرد.

مرحله چهارم: روکش را بر روی فوم یا اسفنج دوخته میشود و نشیمنگاه در جای خود قرار میگیرد.

برای کسب اطلاعات کام تر در مورد تعویض انواع روکش، به مقاله تعمیر یا تعویض روکش صندلی اداری مراجعه کنید

بهترین پارچه در تعمیرات مبلمان اداری

با توجه به اینکه مبلمان اداری بیشتر در مکان های عمومی استفاده میشود. به دلیل استفاده زیاد از مبلمان، رویه آنها خیلی زود کثیف میشود و نیاز بیشتری به تمیز کردن مبل میباشد.

هرگز نباید از کیفیت پارچه انتخابی خود غافل شوید زیرا با تمیز کردن پارچه بی کیفیت خیلی زود رنگ و کیفیت خود را از دست میدهد. وقتی رنگ خود را از دست بدهد باعث ایجاد منظره ای ناخوشایند در محیط اطراف میشود.

تعویض روکش یا پارچه مبل به دلیل بالا بودن هزینه معمولا هر چند سال یکبار انجام میشود پس باید بسیار دقت کنید در انتخاب پارچه مبلمان. معمولا برای مبلمان کارکنان از رویه چرمی استفاده میکنند.

مدت زمان تعمیر مبلمان اداری

مدت زمان تعمیر مبلمان بستگی به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله نوع مبلمان، متریال های استفاده شده و تعداد مبل ها بستگی دارد. میانگین روز های تعمیرات مبلمان اداری از سه روز تا دو هفته روز زمان میبرد.

تعمیر مبل اداری

حمل و نقل مبلمان

یکی از مشکل هایی که هست در تعمیرات مبلمان اداری حمل و نقل آنهاست که شرکت آرچلیک این مشکل را برای شما حل کرده است. حمل و نقل برای تعمیرات انواع مبلمان یا صندلی اداری را شرکت انجام میدهد. خدماتی که شرکت داده یک مزیت است. عیب یابی و حمل و نقل رایگان در صورت بالا بودن تعداد مبلمان یا صندلی است.

برآورد هزینه تعمیر مبلمان اداری

برای برآورد هزینه تعمیرات مبلمان اداری اول باید میزان خرابی قسمت آسیب دیده را بررسی کنیم به دلیل گوناگون بودن متریال ها از جمله نوع پارچه ومتریال های استفاده شده نمیتوان قیمت مشخصی بیان کرد. شما میتوانید برای گرفتن مشاوره رایگان و مطلع شدن از شرایط قیمت و ارسال کارشناس به محل با شماره 09122254650 تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)