شرکت آرچلیک با استفاده کادری مجرب و متخصص و با استفاده از مرغوب ترین قطعات صندلی اداری آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در انقلاب هستیم. ما در این مقاله درباره مدت زمان تعمیر صندلی، حمل و نقل، برآورد هزینه صحبت کرده ایم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. شما میتوانید برای گرفتن مشاوره رایگان و مطلع شدن از شرایط قیمت و ارسال کارشناس به محل با شماره 09122254650 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره درباره تعمیر صندلی اداری

تعمیرات صندلی اداری شامل موارد زیر میشود:

  • تعویض روکش صندلی
  • تعویض ابر و تشک صندلی
  • ترمیم دسته و پایه صندلی

مدت زمان تعمیر صندلی اداری

مدت زمان تعمیر صندلی بستگی به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله نوع صندلی، متریال های استفاده شده و تعداد صندلی ها بستگی دارد. میانگین روز های تعمیرات صندلی اداری از سه روز تا دو هفته روز زمان میبرد.

حمل و نقل صندلی

یکی از مشکل هایی که هست در تعمیرات صندلی اداری حمل و نقل آنهاست که شرکت آرچلیک این مشکل را برای شما حل کرده است. حمل و نقل برای تعمیرات انواع صندلی اداری را شرکت انجام میدهد. خدماتی که شرکت داده یک مزیت است. عیب یابی و حمل و نقل رایگان در صورت بالا بودن تعداد صندلی است.

برآورد هزینه تعمیر صندلی اداری

برای برآورد هزینه تعمیرات صندلی اداری اول باید میزان خرابی قسمت آسیب دیده را بررسی کنیم به دلیل گوناگون بودن متریال ها از جمله نوع پارچه و متریال های استفاده شده نمیتوان قیمت مشخصی بیان کرد. شما میتوانید برای گرفتن مشاوره و دریافت قیمت با شرکت آرچلیک تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

برخی از شرکت ها به محض فرسوده و خراب شدن صندلی های اداری تمام توجه خود را بر روی تعویض صندلی متمرکز میکنند که این کار کاملا اشتباه میباشد زیرا بار مالی زیادی را بر جای خواهد گذاشت.اما شرکت ها و سازمان به راحتی میتوانند با انجام تعمیر صندلی اداری در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنند.

اگر شما بدنبال تعمیرات صندلی اداری در انقلاب هستید شرکت آرچلیک تعمیر صندلی اداری را بر عهده میگیرد و صندلی ها را به گونه ای تعمیر میکنند که تا مدت زیادی میتوان از صندلی ها بدون اینکه نیاز به خرید صندلی جدیدی باشد استفاده نمود. شرکت آرچلیک  با استفاده از کادری مجرب و متخصص تا کنون تعداد صندلی های اداری زیادی را برای شرکت ها و ارگان های مختلف تعمیر نموده که در تمام پروژه ها نیز از بهترین قطعات استفاده کرده است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با شماره 09122254650 تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)