تعمیر صندلی

به دلیل هزینه بسیار بالای خرید صندلی چرخدار،معمولا اشخاص مایل هستند به جای خرید صندلی نو، همان صندلی های قدیمی را به نوعی مجددا قابل استفاده کنند. زیرا تعمیر صندلی چرخدار نسبت به خرید آن هزینه ی به مراتب کمتری خواهد داشت.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید؛ اگر صندلی بی کیفیت خریداری کنید؛ هرچند بسیار ارزان هم برایتان تمام شود؛ باز هم شما در این خرید ضرر خواهید کرد.زیرا صندلی چرخدار بی کیفیت عمر کوتاهی خواهد داشت و زودتر کارایی خود را از دست می دهد و به احتمال بالا قطعات یدکی آن نیز در بازار موجود نبوده و شما قادر به تعمیر آن نیز نخواهید بود.همچنین در دراز مدت، اجزای تشکیل دهنده صندلی چرخدار مثل فوم سرد، پایه پنج پر، جک و … اهمیت زیادی در سلامت اشخاص دارند.

صندلی چرخدار اداری

صندلی وسیله ای برای مبله کردن فضا است.مدت هاست که صندلی و مبلمان فضا از واجبات یک فضا به شمار می روند. با توجه به اینکه ما بیشتر اوقات خود را در صندلی های اداری صرف می کنیم.

در صورتی که خرابی در صندلی به وجود بیاید؛ قادر خواهیم بود فورا آن را احساس کنیم.بنابر این اگر حس می کنید چیزی در صندلیتان عوض شده؛ احتمالا درست تشیخیص داده اید. مانند هر مبلمان و تجهیزات اداری دیگر، صندلی های اداری می توانند در طول زمان آسیب ببینند یا خراب شوند؛  به خصوص که صندلی های اداری ساعات استفاده بالایی دارند.

بسته به اینکه آسیب های ایجاد شده چه باشند، معمولا می توان قطعات شکسته را تعمیر کرد و طول عمرمفید صندلی را مجددا افزایش داد. درادامه این مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم.تعمیر صندلی چرخدار

تعمیر صندلی چرخدار

پیدا کردن مشکل

برای تعمیر صندلی چرخدار، ابتدا باید به صورت دقیق مشکل آن را پیدا کنیم.به این بخش عیب یابی نیز می توان گفت. این مرحله ضروری است؛ زیرا تا ندانیم مشکل از کجاست؛ قطعا قادر به برطرف کردن آن نیز نخواهیم بود. در این قسمت سه ایراد اساسی که در صندلی اداری پیش می آید را به صورت موردی ذکر می کنیم.

  • اگر صندلی شما از ارتفاع دچار مشکل شده و به طور درست بالا و پایین نمی رود؛ احتمالا قطعه ای که باید تعمیر شود ، جک و اهرم است.به طور کلی غالب مشکلات مرتبط با تنظیم ارتفاع به جک و اهرم مربوط است.
  • اما اگر صندلی چرخدار حرکت نکرد یا به سختی حرکت می کند؛ یعنی مشکل از قسمت چرخ های آن است. مشکل در قسمت چرخ ها یا به دلیل ایراد در چرخ ها است و یا به پایه ها مربوط است.
  • مشکلات مرتبط با تکان خوردن صندلی به صفحه نصب بین نشیمن و جک مربوط است.تعمیر صندلی چرخدار

تعمیر صندلی چرخدار با تعویض جک صندلی

برای تعمیر جک صندلی چرخدار، ابتدا صندلی را به پهلو بخوابانید و مطمئن شوید که جک کاملا کشیده باشد. سپس پایه و چرخ های صندلی را باز کنید و از صندلی جدا نمایید. و بعد از آچار لوله باز کن کمک گرفته و آچار را به بالای جک وصل کنید. در نهایت آچار را محکم تکان دهید تا زمانی که جک باز شود.

اگر جک مشکلی داشت آن را عوض کنید. برای تعویض جک لازم است جک جدید را جای گزین جک قبلی کنید و آن را در جای خود فشار دهید.سپس پایه صندلی را نصب کنید. تبریک می گوییم به همین سادگی تعمیر صندلی چرخدار شما انجام شد.

اگر زمان لازم برای  تعمیر صندلی چرخدار ندارید؛ می توانید از خدمات تعمیر صندلی در محل آچلیک استفاده نمایید.و با صرف کمترین وقت و هزینه صندلی خود را مثل روز اولش کنید.

شما میتوانید در مورد تعمیر صندلی نیلپر بیشتر بدانید.تعمیر صندلی چرخدار

تعمیر چرخ صندلی

چرخ صندلی اداری معمولا پر از مو، گردو خاک و … می شود وهمین موجب شکستن چرخ ها می گردد.

برای رفع این مشکل کافی است از یک پیچ گوشتی و انبردست استفاده کنید تا کثیفی ها را بیرون بکشید و بعد از آن ماده روان کننده  را روی آن اسپری کنید تا چرخ ها روان شوند.ممکن است تعمیر صندلی چرخدار شما به همین راحتی قابل انجام باشد.

بنابراین پیشنهاد ما این است که پیش از ناامیدی از صندلی خود و خرید صندلی جدید، موارد ذکر شده را خودتان و یا به کمک تعمیرکاری با تجربه بررسی نمایید.

صفحه نشیمن

اگر چرخش صندلی دچار مشکل شده، باید صفحه نشیمن تعمیر شود. اگر صفحه خم شده بود؛ آن را روی یک صفحه صاف بگذارید؛ سپس با چکش روی آن بکوبید تا دوباره صاف شود. اما اگر دچار حفره یا شکستی شده باید صفحه نشیمن را تعویض کنید.

سیلندر

اگر بعد از مدتی صندلی شما نشست کرد بدانید سیلندر آن مشکل پیدا کرده است.سیلندر برای حفظ فشار و درنتیجه بالا بردن صندلی است. برای تعمیر آن باید قطعه یدک آن را خریداری نموده و جایگزین سیلندر خراب کنید.تعمیر صندلی چرخدار

آرچلیک، حرفه ای در تعمیر صندلی چرخدار

امروزه به دلیل فشار و سرعت بالای زندگی، اینکه خودتان همه ی کارهایتان را انجام دهید؛ دشوار خواهد بود.اما از طرفی پیدا کردن فرد مطمئنی که کارهایمان را به دستش بسپاریم؛ خود، یک معضل است.

مرکز خدمات آچلیک کو با در نظر گرفتن همه این مسائل، خدمات تعمیر صندلی چرخدار در محل را به شما پیشنهاد می کند.به این ترتیب هم می توانید بر تعمیر صندلی تان نظارت داشته باشید در عین حالی که لازم نیست حتی  صندلی خود را از جایش تکان بدهید!

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال کنید.

مخاطبان عزیز از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید؛ سپاس گزاریم.نظرات و سوالات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع: صفحات وب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)