تعمیر مبل قدیمی

در این زمان که قیمت ها به طرز سرسام آوری افزایش پیدا کرده است. دیگر مانند قدیم برای هیچ خانواده ایی صرف نمی‌کند که مبل قدیمی خود را دور انداخته و یک مبل نو خریداری کنند. از همین رو در این زمانه به جای خرید مبل نو ترجیح بر این است که تعمیر مبل قدیمی خود را داشته باشند؛ و یک دست روی آن کشیده و از همان استفاده کنند.

در ادامه این مقاله از تعمیر مبل قدیمی، نحوه انجام آن و… نیز صحبت خواهیم نمود. ادامه مقاله رو همراه ما باشید.تعمیر مبل قدیمی

تعمیر مبل قدیمی

این نکته رو به شما متذکر شوم که بعضی اوقات تعمیر مبل قدیمی میتواند به خاطر خراب شدن آن نبوده باشد. و میتواند به خاطر این باشد که؛ یک خانواده مبل قدیمی خود را دوست داشته و نمی‌خواهند که آن مبل رو تعویض کنند. ویا از همان مدل مبل خود راضی بوده و دیگر در، بازار به دنبال خرید مبلی دیگر با طراحی دیگری نیستند. از همین رو به جای آنکه مبل قدیمی خود را دور بیندازند آن را یک رویه کوبی یا با تعویض پارچه ایی نوسازی کرده و با ظاهری جدید نیز استفاده میکنند.

با این حال فرق ندارد که شما جزو کدام یک دهک جامعه نیز هستید، نکته مهم اینجاست که تصمیم به باسازی یا تعمیر مبل قدیمی خود گرفته باشید. گرچه بعضی از افراد فکر میکنند که، تعمیر مبل قدیمی قابل انجام شدن نیست و برای؛ اینکه ظاهر آن خانه به وسیله نو بنظر برسد باید مبل ها رو کامل عوض کرد. ولی باید این رو به شما بگویم که این مبل ها قابل تعمیر بوده؛ و شما میتوانید با مشورت با یک تعمیرکار ماهر این حوزه ویا شرکتی معتبر در حوزه تعمیرات مبل های مختلف نیز، میتوانید این مبل ها را باسازی و مورد استفاده نیز قرار دهید.تعمیر مبل قدیمی

نحوه باسازی مبل قدیمی

برای برخی از افراد ممکن است که روش باسازی مبل قدیمی کمی گمراه کننده و گنگ به نظر رسد اما؛ این کار نشدی در آن نبوده و ما در ادامه روش های تعمیر(باسازی) مبل قدیمی رو برای شما ذکر و بررسی خواهیم کرد.

راحل اول

تعویض پارچه مبلی و کاور آن

یقینان زمانی که نام این عبارت به شما گفته شود ناخودآگاه نیز فکرتان به سوی تعویض رویه مبل میرود. که این رویداد طبیعی است اما؛ بهتر است قبل از انجام تعویض رویه مبل آن رو بررسی کرده و ببینید که آیا میتوان آن را بایک شستوشو یا لکه گیری رفع نمود. یا باید حتمی رویه مبل رو مورد تعویض قرار دهید؟ در صورتی که غیر از این بود و پارچه و رویه مبل؛ آسیب دیدگی شده زیادی بود باید حتمی آن رو مورد تعویض قرار دهید.

نگران نباشید اگر شما در توانتان نیست که، پارچه مبلی نو خریداری نمایید میتوانید با استفاده از کاور این کار رو انجام دهید. چون که کاور قیمت بسیار کمتری نسبت به تعویض رویه مبل است.پ

از دیگر روش های تعویض رویه مبل میتوان به؛ رنگ روکش پارچه مبل ویا استفاده روکش مبل نیز استفاده نمود.

روش دوم

به اسکلت مبل و قالب آن نیز یک لایه چوب اضافه کنیم.

در اثر استفاده طولانی مدت و باگذر زمان نیز پارچه و قالب مبل نیز کیفیت روز اول خود را از دست داده؛ و شما میتوانید با استفاده از وصل کردن یک لایه چوب به اسکلت و قالب چوب نیز مشکل مبل خود را برطرف کنید.تعمیر مبل قدیمی

راحل آخر

گرفتگی آثار خش روی چوب و بدنه مبل در مبل های قدیمی

شما به خوبی میدایند که بعد از مدتی استفاده از مبل نیز ممکن است که مبل شما؛ دچار خراش شده باشد. هرچند که عمق زیادی نداشته باشد ولی؛ بازهم همون خراش جلوه زیبایی مبل شما را از بین میبرد. و موجب کهنه نشان دادن مبل شما نیز می‌شود که شما میتوانید؛ برای رفع مشکل تان به تعمیرکاران حرفه ایی شرکت تعمیر صندلی آرچلیک نیز اعتماد کنید. در صورتی که خودتان تمایل به انجام این کار دارید میتوانید؛ با استفاده از پاستیل و واکس نیز ویا با استفاده از محلول روغن زیتون و سرکه نیز این کار را انجام دهید.

سخن آخر

دوستان عزیز تا اینجای مقاله نیز شما با تعمیر مبل قدیمی، نحوه تعمیر آن و… نیز آشنا شده اید. شما میتوانید با توجه به راهکارهایی که به شما گفته شده؛ خودتان تعمیر مبل منزلتان را انجام دهید. اما اگر شما فردی فنی نبوده و با توجه به این که تعمیر مبل یک کار تخصصی به شمار می آید؛ تعمیر و باسازی مبل قدیمی خود را به تعمیرکاران حرفه ایی شرکت آرچلیک نیز واگذار نمایید.

شما میتوانید مارا در اینجا دنبال نمایید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها نیز باما به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)