تعویض چرخ صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری نیز، از به صرفه ترین راه‌های صرفه جویی در زمان و هزینه شماست. اما برای تعمیر صندلی اداری خود این نکته رو در نظر داشته باشید که؛ چه تعمیرکاری یا شرکتی رو برای انجام تعمیرات نیز انتخاب خواهید کرد. تا از کیفیت کار نیز مطمئن شوید. برخی از دوستان این تفکر رو دارند که تعمیر صندلی اداری نیز؛ هزینه‌های سنگینی رو دست آن های می‌گذارد. اما به این نکته توجه کنید که، قیمت تعمیرات صندلی شما به عواملی مانند ایرادات، مشکلات و قیمت قطعات نیز بستگی دارد. و این رو در نظر داشته باشید که؛ تعویض چرخ صندلی اداری نیز در تعین قیمت تعمیرات بسیار مهم است.

از همین رو در نگهداری چرخ‌های صندلی اداری نیز اهمتمام ورزید.

مراحل تعویض چرخ صندلی اداری

در اول کار صندلی رو به صورت برعکس قرارداده تا به چرخ‌ها دسترسی نیز داشته باشید.

وبعد به سراغ باز کردن چرخ ها نیز بروید؛ اگر چرخ ها باز شده‌اند که باید به سراغ مرحله بعدی بروید. ولی اگر باز نشد از روغن و اسپری برای باز کردن استفاده نمایید. اگر شما دارای صندلی نیلپر هستید. و نتوانستید صندلی رو باز کنید دوباره؛ این مرحله رو تکرار کنید شما باید انقد این کار را انجام دهید تا سپس موفق شوید.

اگر چرخ‌های صندلی محکم بودند و با این روش موفق به باز کردن آن نشدید؛ از پیچ گوشتی (دوسو) استفاده کنید. برای انجام این عمل؛ از پیج گوشتی بزرگ نیز استفاده نمایید. شما باید سر پیچ گوشتی رو کاملان بین پایه صندلی و چرخ آن قرار داده فشار بدهید و بعد آن را بچرخانید؛ تا چرخ شروع به سمت بالا رفتن کند و از صندلی نیز بیرون بیاید.

بعد از اینکه چرخ صندلی رو بیرون آورده‌اید باید؛ محل چرخ صندلی رو اندازه گیری کنید. تا بنا به سایز آن چرخ جدید رو خریداری نمایید. برای انجام این کار پایه‌های چرخ‌ها رو با خط کش اندازه گیری نمایید. شما میتوانید برای پیدا کردن بهترین قیمت چرخ صندلی اداری در بازار از چندین جا؛ قیمت گرفته و بهترین قیمت و کیفیت آن را خریداری فرمایید.تعویض چرخ صندلی اداری

تعویض چرخ صندلی اداری پیمی یا پیچی

حالا شما باید چرخ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. چرخ های 2قلو بیشتر ثابت می‌مانند چون وزن را، به صورت مساوی تقسیم می‌کنند. اما چرخ تکی نیز اطمینال بیشتری نسبت به آن است چون؛ با داشته قطعات کمتر نیز دچار شکستگی کمتری خواهد شد. چرخ‌های 2 قلو در محیط‌های اداری و چرخ‌های تکی؛ به صورت معمول نیز در محیط‌های صنعتی به کار میروند.

بعد از انتخاب چرخ‌تان باید آن‌ها رو سرجایشان نصب کنید. برای نصب چرخ‌هایی با پایه رزوه دار شما میتوانید با دستان خودتان چرخ را؛ در جای مدنظر نیز بچرخانید تا محکم نیز جا برود.

صندلی نیلپر

برای صندلی نیلپر نیز و جا زدن آن با خاری و فشاری نیز باید؛ پایه چرخ در پایه صندلی رو با فشار کاری کنید. تا قسمت پایینی پایه چرخ با کف پایه صندلی یک اندازه و هم سطح شود.

به صورت معمول صندلی‌های اداری نیز به خاطر استفاده زیاد و پشت سرهم، نیز صدمه میبینند. از این رو که راحتی استفاده از صندلی و حرکت دادن آسان آن به کیفیت چرخ نیز بستگی دارد. باید یک صندلی با چرخ‌های؛ با کیفیت عالی نیز خریداری نمایید. چون اگر آن‌ها کیفیت مناسبی نداشته باشند در کوتاه ترین زمان ممکن، آسیب دیده و شما دچار زیان شوید. چرخ‌های صندلی‌های اداری بیشتر روی پایه‌هایی از، جنس فلز قرار داشته و همراه آن‌ها روکش کروم نیز قرار دارد.

تا اینجا شما با نحوه تعمیر و تعویض چرخ صندلی نیز آشنا شده و میتوانید خود کار را انجام دهید؛ اما اگر نیاز به کمک دارید یا خود نمیتوانید این کار را انجام دهید. شما با ما در ارتباط باشید.

تعویض چرخ پیمی با پیچ گوشتی

صندلی‌های اداری برای استفاده طولانی مدت بالای 8 ساعت نیز طراحی شده. و به همین دلیل نیز کاربر؛ در هنگام استفاده کاربر از آن احساس راحتی دارد. تنها زمانی این صندلی‌ها خاصیت خود را از دست میدهند. که این صندلی‌ها از استاندارد لازم، برخوردار نبوده باشد و در، کوتاه ترین زمان ممکن نیز صدمه ببیند. همان گونه که میدانید چرخ‌های صندلی از، حساس‌ترین بخش‌های صندلی است. که شما بیشتر از قطعه‌های دیگر باید به آن توجه داشته باشید.تعویض چرخ صندلی اداری

این نکته را هم بدانید بیشترین صدمه‌ایی که میتواند به چرخ‌های صندلی وارد شود. مربوط به زمانی است که؛ شما صندلی اداریتان را روی فرش یا موکت استفاده نمایید. و از آن استفاده نمایید. که این عمل شما باعث شده تا چرخ‌ها نیز پرزهای فرش و موکت رو به خود؛ نیز جذب نموده و باعث خرابی و از کار افتادگی چرخ‌های صندلیتان شود. از همین رو بهتر است تا هرچند وقت یک بار، پرزهای صندلی چرخ های‌تان را بگیرید. و آن را تمیزکاری نمایید.

چرخ صندلی رو روی فرش قرار ندهید

ما به شما پیشنهاد میدهیم که چرخ‌های صندلی خود را، مناسب با محیط استفاده از صندلی نیز انتخاب کنید. برای مثال شما میتوانید برای فرش از چرخ‌های سخت استفاده نمایید. ویا برای استفاده از صندلی در جای لغزنده نیز؛ از چرخ های ژله ایی نیز استفاده نمایید. تا توانایی حرکت راحت نیز داشته باشند. در صورت صدمه دیدن چرخ‌های صندلی نیازی نیست به جای آن یک صندلی نو خریداری نمایید. و اگر از چرخ‌های باکیفیت عالی نیز استفاده نمایید؛ دیگر صندلی تعمیر شده با صندلی نو هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

 

در صورت خرابی چرخ‌های صندلی تان با توجه به، اطلاعاتی که در این مقاله به دست آورده‌اید. میتوانید خود دست به آچار شده و تعمیر، صندلی‌تان را انجام دهید. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم به خاطر اینکه تعمیر صندلی اداری، کاری تخصصی و حساس است تعمیر صندلی تان را به ما بسپارید. شرکت خدمات تعمیر صندلی اداری آرچلیک نیز با بهترین کیفیت و تضمینی نیز این کار رو برای شما انجام خواهند داد.

شما همچین میتوانید ما را در اینجا دنبال نمایید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها با ما و بقیه نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)