تعمیر مبل ال و همه آن چیزی که باید درمورد آن بدانید

تعمیر مبل ال

امروزه تعمیر مبل ال بنابه سبک جدید امروزی مردم نیز تبدیل به؛ یکی از نیازهای و تقاضاهای روز مردم در سراسر ایران شده است. زیرا مردم به خاطر آپارتمان نشینی و زندگی در یک واحد کوچک نیاز، به مبلمانی دارند که بتواند در یک فضای کوچک نیز قرار دهند. و چون این دست از مبلمان فضای کمتری رو؛ نسبت به دیگر مبل ها اشغال میکنند بیشتر نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

از مزایای مبل ال نیز میتوان به اشغال فضای کم، قیمت کم، راحتی بسیار، خوب زیبایی و جلوه آن نیز اشاره نمود. همین طور که این دست از مبل‌ها نیز با همه نوع دکوراسیون داخلی سازگار بوده و میتوان آن را؛ به هر صورت دلخواه نیز در خانه به راحتی هرچه تمام تر قرار داد. از همین رو مبل ال گزینه بسیارخوبی برای کسانی است که؛ هر چند وقت یکبار دکوراسیون خانه خود را تغییر میدهند.

در این مقاله در مورد تعمیر مبل ال هزینه تعمیر این مبل و عوامل موثر در تعمیر این مبل نیز با شما صحبت خواهیم کرد. ادامه مقاله رو همراه ما باشید.

سوال همیشگی شما مشتریان عزیز

آیا میتوان همانند اشکال مبلمان دیگر نیز مبل‌های ال رو تعمیر نموده و آن‌ها رو؛ همانند روز اول نو یا از روز اول نیزبهتر نمود؟

در ادامه این سوال باید به شما یک خبر خوش بدهم آن هم این که، بله این کار نشد ندارد. ولی در یک حالت انجام این کار محال است که؛ در این صورت کلاف مبل استحکام روز اول خود را از دست داده باشد. که در این صورت تعویض بهتر ازتعمیر آن خواهد بود.تعمیر مبل ال

هزینه تعمیر مبل ال

اشخاصی که مبل ال آن‌ها نیاز به تعمیر دارند و قصد تعمیر آن را دارند. به این فکر می‌کنند که؛ تعمیر مبل آنها چقدر ممکن است هزینه داشته باشد. که در ادامه به عوامل موثر در هزینه تعمیرمبل نیز اشاره خواهیم نمود که عبارت اند از:

تعمیر کلاف مبل ال

از بخش‌های پرهزینه تعمیر مبل ال منزل شما نیز، میتوان به تعمیر کلاف اشاره داشت. همین طور که پیش‌تر به شما اشاره شد شما در اولین مرحله؛ باید کلاف مبلمان نیز مورد بررسی قرار دهید.

توصیه ما به شما این است که اگر، کلاف مبلمان شما بسیار ضعیف شده و قابل استفاده شدن نیست. دیگر دست به تعمیر مبل نزنید. زیرا شما حتی اگر کلاف رو تعویض نمایید؛ بازهم بعد از گذشت مدت کوتاهی به همان شکل سابق شده و تمام هزینه شما نیز به باد می‌رود. پس در این حالت، تعویض بهترازتعمیر خواهد بود.

رویه و پارچه مبل

یکی دیگر از مراحل پرهزینه تعمیر مبلمان منزل شما؛ میتوان به تعویض پارچه و رویه مبل نیز اشاره داشت. که هزینه این پارچه بنابه کیفیت و جنس پارچه مورد نظرشما، نیز متفاوت خواهد بود. هرچه شما پارچه باکیفیت‌تری برای؛ تعمیر مبلتان انتخاب کنید هزینه تعمیرات شما بالاتر خواهد رفت. به خاطر بالا بودن دست مزد تعویض پارچه مبلی و رویه کوبی، توصیه ما به شما این است که همیشه برای پارچه بیشترین هزینه را داشته باشید. تا ماندگاری بالاتری داشته و هزینه‌های شما در درازمدت باقی بماند.

شما میتوانید برای دیدن خدمات و آشنایی بیشتر باما روی اینجا کلیک نمایید.

میزان صدمه دیدگی

اگرمبل شما آسیب دیدگی جدی ندیده باشد تعمیرکار؛ فقط همان نقطه را که مورد صدمه قرار گرفته را تعمیر خواهد کرد. و در این زمان‌ها هزینه تعمیر صندلی شما کاهش پیدا خواهد کرد. پس در این مواقع میتوانید اگرمیزان صدمه دیدگی جزیی بوده و با یک تعمیر جزیی قابل رفع است؛ دیگر نیاز به تعمیر تمام مبل نیز نباشد.تعمیر مبل ال

نحوه انجام تعمیرات مبل ال

تعمیرات این مبل هم مشابه دیگر مبلمان است اما؛ با این تفاوت که چون تمام سطح مبل توسط پارچه نیز پوشانده شده است. بهتر است تعمیرمبل خود رو که تعویض پارچه و رویه کوبی نیاز دارد را؛ به یک تعمیرکار خبره نیز بسپارید.

اگر این کار توسط یک تعمیرکار تازه کار یا نابلد انجام شود، ممکن است به خاطر کشیدگی بیش از اندازه پارچه ویا کشیدگی کم نیز بعد ازمدت زمان کوتاهی چروک شده. و مبل شما نیزمنظره ناخوشایندگی به خود بگیرد.

زمانی که مبلمان شما نیاز به تعویض پارچه داشته باشد. تعمیر مبل شما ساده شده و میتوانید با تعویض یک پارچه مبل، نیز میتوانید یک دست مبل جدید و نوداشته و از داشتن آن لذت ببرید.

فوم مبل

اگر فوم مبل نیز دچار صدمه دیدگی شده باشد یا کیفیت خود را از دست داده باشد باید آن را تعویض کنید. اما به این نکته توجه کنید که ما دو نوع فوم سرد و گرم داریم که با تفاوت هایی که دارند در هزینه تعمیر مبل شما نیز بسیار موثر خواهند بود.

از تفاوت‌های این دو نوع فوم میتوان به حالت ارتجاعی بودنشان اشاره نمود که؛ در فوم سرد این حالت خیلی بیشتر ازفوم گرم بوده و قیمت آن‌ها از یکدیگر نیز تفاوتشان است. که فوم گرم بسیار ارزان‌تر از فوم سرد خواهد بود.تعمیر مبل ال

نحوه انجام تعمیرات مبل ال

از دیگر موردهایی که باید در تعمیر این مبلمان نیز اشاره داشته باشیم پایه‌های مبل است که؛ در صورت ضرورت نیز باید تعمیر ومحکم کاری شود. اگر کلاف مبل ویا سایر قسمت‌های دیگر آن نیاز به تعمیرات نداشته باشد. با کشیده شدن پارچه رومبلی انجام تعمیرات مبلمان شما نیز در همین مرحله به اتمام میرسد.

جمع بندی

تا اینجا مقاله در مورد نحوه تعمیر مبلمان هزینه‌های آن، عوامل موثر در تعمیر و… با شما صحبت داشته‌ایم. حال تصمیم باشماست که باتوجه به گفته‌ها در این مقاله و صدمه‌دیدگی مبلمان‌تان تصمیم به تعویض آن داشته باشید و یا آن رو تعمیر خواهید نمود.

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال نمایید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و استعلام قیمت (کلیک کنید)